Chan4Chan image mirror and databaseFresh Content 24/7 | Archive: 36547 files, 22365 Mbytes
There are 9945 tags. Most popular: Japan thread cat 4chan Photo FAIL Science fffuuu
Epic Image Archive - we only keep the best  
<bookmark> it and come back often!  
 
Safe for work (filtered content) Safe for work

Macintosh
Category Image count Fresh mode Bump Page View
(all) 15 Off On Off On Image Thumbnail


NO VIRUSES - WHO'D WANNA STEAL SOME SHITTY HOMEMADE FOLK MUSIC?
Security music virus question macintosh security (18) , music (89) , virus (10) , question (218) , macintosh (16)

Source: WEB / 4chan URL: http://images.4chan.org/b/src/1274635116790.jpg Info: JPG, 187 Kbytes (800x800) Added by: anonymule (May 24, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymous: lol1274911683535
cybersinner: Macfags need to know that viruses are not targeted at macs because there are too few of them. When a virus is designed, it is designed to hit as many systems as possible, so Linux and Mac are out. If your shit ever becomes more widespread than Windows PCs, they will be targeting your systems.1276984816940
crackerkiller5: epic win sir1277009450961
Anonymous: When Mac Viruses do come around, they ALL get hit because Mac Users are so smug/gullible/stupid. They download anything. Google "Mac Virus" or "Mac Spyware" sometime. There have been a few cases.1277183192439
Anonymous: epic!1280613475492
Anonymous: R.I.P Steven Speilberg1317941178224
Anonymous: Wozniak the bear cummed in his ass many times1317947118995
Anonymous: he deserved to die1318013796245
Anonfag: ^ really?1318056489686
LastResort: Ha ha, hey PC users, how are the constant security updates and patches working out for ya? A single porn pop up ad crashes most PC computers.1318056635524
LastResort: a single macbook pro has the computing power of four stand alone HP desktop computers.1318056696893
Anonymous: There are MAC virii. But, most of the time those that code the viruses feel bad for MACtards and leave them be1318060364398
Anonymous: donor!!1318067336661
BogFlogger: LastResort is a macfapnboi He is comparing his macbook pro to 4 266 mhz P-II HP desktops. soooo full of shit.1319922031280

[ Like | Hate ]
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/128409/NO_VIRUSES_-_WHO'D_WANNA_STEAL_SOME_SHITTY_HOMEMADE_FOLK_MUSIC?


Portal macintosh mouse fffuuu
Portal macintosh mouse fffuuu portal (22) , macintosh (16) , mouse (58) , fffuuu (437)

Source: WEB / apina URL: http://termite.apcdn.com/full/29434.jpg Info: JPG, 217 Kbytes (1046x1192) Added by: GibblesNBits (Nov 2, 2011) Category: random NSFW: no Report abuse
LastResort: I don't get it1320209721434
Anonymous: there is only on mouse button1320210327552
TickleThis: one*1322442126185
halfheat: kinda get it but it seems stupid since you can configure what keys do what in game1322469839930
EPICMOFO: Not Funny Faggot1322470173967
notarsonist: yeah this is stupid1322470223201
Anonymous: ^crapple faggot fanboys still upset their cancer ridden devil left them to go back to hell1322504586224
BnSneky: Lame1322506164357
Banshee5: well I like it :D1322508043419
uriar: OWNED!1322511930965
Anonymous: lol! fuunnny1322512448319
Anonymous: hahahaha!1322526317824
Anonymous: i like it1324066247219
Anonymous: lol, and they think their overpriced, re-branded PCs are relevant1324127765561

[ Like | Hate ] Liked by 2 (last: SLAVE45 Korzo ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/193567/Portal_macintosh_mouse_fffuuu


Shit the webcam broke :( I'll just send it in to get fixed
Macintosh webcam fix macintosh (16) , webcam (41) , fix (6)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://dl.ziza.ru/other/112009/19/pics/photopodborka_058.jpg Info: JPG, 58 Kbytes (640x800) Added by: Anonymous (Nov 19, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
Smiffla: macs don't break1259331369436
Hughbie: ^you sure about that? I've seen a few die a sad mysterious death...and at no fault of the user.1259331473343
Smiffla: mine not broke ever, pc break all time1259332470905
anonymous: ^agreed... powerbook g4 its over 5 yrs old and works great... also its a webcam... who cares1259345244884
Anonymous: shut up mac elitist fag1259428757987
DutchGuy: i kicked the shit out of my pc and it didn't break1259452456210
Hughbie: its ok mac guys...some people like pansy type cars as well...its ok...really, you can love your macs.1259461875299
Anonymous: ^can't afford a mac1259470115982
Hughbie: I can afford twenty mac's...but I still prefer my pc. Just a preference...1259475885984
jackfrosty: ^wisdom... Macs break. Its just a dirty little secret among macfags...kinda like how they're asses are all prolapsed frome the buttsecks.1259484704460
Anonymous: ^also can't afford a mac1259505593213
Sinonymous: of dourse they can't afford a mac, what with all the on going repair costs and down time cause as the pic suggests, everything is in one unit, so if one thing breaks down then you are without a Comp until it comes back!1260100870763
Sinonymous: wow, the more I come here the less betterer i can spelt1260103512416
Hughbie: dun't wirry sunionymus....mucs woll hulp es oit of et....1260104542124

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: darkstan ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/69016/Shit_the_webcam_broke_:(_I'll_just_send_it_in_to_get_fixed


Analogy macintosh windows linux
Analogy macintosh windows linux analogy (62) , macintosh (16) , windows (42) , linux (17)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1253621889411.jpg Info: JPG, 41 Kbytes (937x522) Added by: JKoob (Sep 22, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymous: Why isnt windows depicted as a dildo with nails in it?1253647761955
Pyro: Becos that would be too sharp1253725149466
Anonymous: high five for top comment.1254126237340
Anonymous: windows > mac = fail1254144697589
Anonymous: Not a thing you can do on Linux that you can't do on a Mac.1254147019980
Anonymous: You can do everything on all of them - worst case scenario is you virtualize the other OS. It's about how effective you can do it and what you're going for. Stability? Support? Security? Speed? Fuck you 7589.1254153621350
UncleStrike: SuSe1254172341689
Anonymous: @1254147019980 - Except install on anything.1254298821880
Sarah: Linux > Mac < Windows.1254318931706
Anonymous: I want that swiss army knife.1256507068891
Anonymous: i agree with Sarah.1256552926153
warrriorkid1: With that one blade you can do at least half the shit they packed in the swiss army knife. Plus the blade looks more badass.1256582881397
warrriorkid1: Mac = Noobs, PC = Pros, Linux = Nerds1256583077425
Bubble: ala_gonzalez@msn.com = Mexican1256584366105

[ Like | Hate ] Liked by 2 (last: Quantum69 strolch ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/52596/Analogy_macintosh_windows_linux


Why You Shouldn't Buy a Mac
Macintosh advice macintosh (16) , advice (280)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://main.makeuseoflimited.netdna-cdn.com/tech-fun/wp-content/uploads/2010/09/whynottobuyamac.png Info: PNG, 762 Kbytes (1440x3297) Added by: Me (Oct 17, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
NSFW: BE QUIET POOR PERSON1287350539828

Anonymous
1287370533888
iprobablyhateyou: ^i wanna play the game on the left... shooters are for fags with no life1287372649990
Limerick: ^I wanna play Amnesia: The Dark Descent.1287372688553
iprobablyhateyou: ^i wanna play Balls On Chin1287376999853
Furore23: Too long, can not read.1287386364831
The_GoOD: you can play on the left for 200$ no problem. so fuck off1289052553691
darkstan: LOL. Macs rule.1289181691693
chumpno1: i thought all mac wifi had a signal/antenna problem1289183358309
Alkarnur: OP, plz do that comparison for Mac laptops.1289311388198
Alkarnur: For Mac laptops, you'd personally have to decide if the very comfortable and wide multitouch trackpad, the beautiful, solid and thin unibody, the silent/quiet operation (no fan noise), the HQ screen (contrast, viewing angle...), the backlit keyboard, the OS that crashes a fraction of the frequency of Windows crashes... are worth the price difference.1289311519920
Anonymous: running windows 7 on a toshiba laptop, ive used macs before. ive found that there is no noticeable difference in performance. my laptop has everything that u mentioned, except the backlit keyboard. backlit keyboard = less battery. and windows doesnt crash as much as u macfags think. ive been using windows my whole life, only crashed once only because the comp was made by dell and it overheated1289312558264
abokittens: ^ forgot to put name, also, mac has close to no gaems, to play most gaems on it u have to install a WINDOWS OS,which my friend did1289312774161
iprobablyhateyou: you wanna play games buy a gaming console you cheapshit. and almost everyone who owns a mac at one point in time had windows and knows exactly how much it crashes so stop lying1289313446414

[ Like | Hate ] Liked by 2 (last: ArTmAnIaC jhill2917 ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/154054/Why_You_Shouldn't_Buy_a_Mac


are macs better - NO
Google macintosh question google (87) , macintosh (16) , question (218)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1248402636341.png Info: PNG, 12 Kbytes (420x260) Added by: InsanitySK (Jul 24, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
hunnybunny: true1251271595763
jackfrosty: What if you want to smash a camel spider? Theyre good for that...1251278622319
DutchGuy: camel spiders are better than macs1251278950736
Hughbie: you actually feed macs to baby camel spiders...thats why camel spiders are so nasty.1251279633521
Anonymous: macs nowadays are actually pc's... sort of like how camel spiders are actually scorpions1251282562367
randyvanburen: what is a mac?1251293204120
Anonymous: ^ overpriced pc running a shit OS1251294083295
DutchGuy: ^ so according to your theory, a Dell XPS 730x with Vista is a mac too1251294253827
Anonymous: YES1251294308731
randyvanburen: @DutchGuy At least I get Paint so I can make this snapshots... What does Mac has? Preview? lmao1251296202200
Anonymous: poor people are jealous1252991928927
randyvanburen: ^ I'm not poor...I have a macbook... However I use linux haha sucker!1252993395149
Grave: this pic is so much fail.1253014947936
Anonymous: macs can be supersized and ordered with fries1253015781937

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: Troll86 ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/36025/are_macs_better_-_NO


introducing Magic Mouse - The world's first Apple mouse that finally allows you to right click. It's Magic.
Macintosh magic mouse macintosh (16) , magic (7) , mouse (58)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1256074379078.png Info: PNG, 76 Kbytes (600x531) Added by: Qulcha (Oct 21, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
Swiney: epic lol1256098077925
randyvanburen: lol1256098123852
Anonymous: Doubles as a panty liner1257185560883
Anonymous: umm this isn't the first mouse that has allowed you to right click. most of them but one or two.1265082846214
Sparty: damn yee mac is useless1265143957660
Anonymous: lol @ apple1265200082802
Anonymous: mac=fag1269873942840
Anonymous: blasphemy1269879166500
shooptrooper: lol mac always = fail1270186120886
Anonymous: wow get jobs you lazy asses and then tell me the difference.1272168601622
Anonymous: macs are for people who say the word 'elegant' a lot, and speak frogais, and hold up their pinky finger when they fap.1272171587615
sqwrrl: ^ Also for those who have no personality so they get macs to seem cool.1272182228877
Grave: that's idiotic, you could right click in previous versions of apple's mouses.. and besides don't forget who invented the mouse in the first plce1278208680375
Anonymous: fucking miracles1278291623378

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: Ardamel ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/61599/introducing_Magic_Mouse_-_The_world's_first_Apple_mouse_that_finally_allows_you_ to_right_click._It's_Magic.


Macintosh windows pc vs game
Macintosh windows pc vs game macintosh (16) , windows (42) , pc (9) , vs (105) , game (184)

Source: WEB / 4chan URL: http://images.4chan.org/b/src/1267574183376.jpg Info: JPG, 210 Kbytes (882x759) Added by: anonymous (Mar 3, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
Zucker: Fuck Apple1267609941227
DutchGuy: i agree... but surely OP could have picked something better than a fucking dell1267610729835
Anonymous: lol dell aha1267619020550
Gamer: Super Mario owns Crysis ANYDAY1271550134560
Anonymous: That is not super mario you FAGGIT1275176404760
Ferrum: lrn2bootcamp1275361338883
Grave: Actually mac can run these games with parallels.1282513076461
Anonymous: Linux can run them with wine. Doesn't make it relevant to the discussion.1282513675792
Anonymous: true. true1282516293138
Hitman 47: I don't like Apple because they're a stupid Hipster brand. And because Jobs' head is so far up his own ass that bump in his throat is his nose.1289951244508
CuntStomper: Mr. 47, when will your 5th game be coming out?1289981876100
dacia: The cheapper one can run TDU 2, COD 4, NFMW 2 and the best Assassins Creed!!!1289987926549
Hitman 47: Soon hopefully. I've been waiting for a long time now.1290056031167
Seagull: ^ Theres a 'best' Assassin's creed? I guess thats possible, but that implies that they are good games..1290059126597

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: djh123 ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/97409/Macintosh_windows_pc_vs_game


DOES YOUR BREATH SMELL LIKE CUM?
Gay macintosh gay (464) , macintosh (16)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1238594919232.jpg Info: JPG, 40 Kbytes (504x480) Added by: *.cyberec.com (Apr 1, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymous: FUCK PC1240385666952
Anonymous: FUCK MAC1240410911130
Anonymous: FUCK YOU1240414935703
Anonymous: FUCK YOU ALL. CATNAROK IC COMIN'1240691364799
Anonymous: THE BLACK MAN IS KEEPING ME DOWN1244185814191
Anonymous: winblows smells like shit, runs like diarrhea..1244187755152
Anonymous: Hmmm, I'm still running OS/21244194671874
Anonymous: ^ well then you sir, are safe.1244195669640
Anonymous: I have an Atari and a Comodore 64 and a Comodore Amiga1245363684822
Anonymous: 1244187755152 if it ran like diarrhea it would be smooth and fast flowing, dumbshit.1245743228498
Anonymous: ^maybe so, but its still shit!1245755803685
Anonymous: OSX owns all1245813651882
Anonymous: ^ Only if you have an overpriced Mac Pro desktop.1245813886576
Anonymous: haha but if it ran like diarrhea id be fast1245830081316

[ Like | Hate ] Liked by 2 (last: beach0023 Zorro ) , hated by 2 (last: LemmyLaffer soad1sob )
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/7240/DOES_YOUR_BREATH_SMELL_LIKE_CUM?


Macintosh laptop apple snow white
Macintosh laptop apple snow white macintosh (16) , laptop (41) , apple (62) , snow white (5)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://3.media.tumblr.com/tumblr_kohczu6okG1qz5i2go1_400.jpg Info: JPG, 63 Kbytes (400x300) Added by: BuggerChan (Sep 5, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
jackfrosty: Kay thats snazzeh... Bravo drawer.1252508378344
Anonymous: polish a turd.. still a turd1252512740374
Anonymous: You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.1252514590560
Anonymous: Why is she a ninja?1252515527965
pornophobe: can't draw faces1252551692985
Pyro: actually thats kinda creative1252552019594
ThrillBilly: ^^^ agreed, but i think its a vynal decal1252558631581
skinner: *Vinyl.1252611982452
Pyro: yea kinda looks that way1252612119193
Grave: yo windows users, have fun with your viruses! COOL :D1252612242341
Anonymous: ^word... u r a bunch of dumbfucks1252790405212
bananaman: mac is whack1253650500600
Anonymous: macs dont get viruses because its not worth the time to write one for a mac when it would only affect a handful of people. noiw writing viruses for pc's will affect hundreds1263124786972
Anonymous: Please, I'm on a PC everywhere. ONLY IDIOTS USE THESE THINGS!1263165273579

[ Like | Hate ]
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/47280/Macintosh_laptop_apple_snow_white


DELICIOUS APPLE JEWS
Synagogue jew apple macintosh Synagogue (1) , jew (189) , apple (62) , macintosh (16)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://chat.chat4chan.com/uploads/chan4chan/Cunt81/Apple_Jews.jpg Info: JPG, 256 Kbytes (1024x743) Added by: Cunt81 (Feb 4, 2012) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymous: creepy shit!1328369265921
Anonymous: this apple juice tastes rotten1328459935544
Anonymous: all paid for by the German people.. still paying...1331804647327
BnSneky: hahahaha1331805444411
Anonymous: apple logos on the wall are the same size despite the angle, macbooks are not as blurry as anything around them - SHOOP detected.1331821643697
Anonymous: white circle = single bull / center circle = bull's eye1331821823438
anon anon: kill1333134044241
MadNiggerish: http://en.wikipedia.org/wiki/Front_Deutscher_%C3%84pfel1333134132793
Greeft: www.youtube.com/watch?v=oRmXmRw8rqA1338858994972
HipsterHitler: I fucking LOVE apple juice!!1340669723766
darkstan: ^Apple juice kicks so much ass.1340669826842
Anonymous: pointless PS shop FTL! (for the loss)1340969239941
Ghostoftime: WHO STOLE MY IDEA!!!!!!1350581628986
Name: Comment:

[ Like | Hate ] Liked by 2 (last: LemmyLaffer Furore23 ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/203906/DELICIOUS_APPLE_JEWS


From the point of view of a...
Linux windows OSX macintosh linux (17) , windows (42) , OSX (3) , macintosh (16)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1254747686957.jpg Info: JPG, 71 Kbytes (576x498) Added by: Pedobear (Oct 5, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
SwineFlew: LOL!1254794426110
Captain England: despite the fact i love macs and i use them every day, i have to commend you on this, it's a brilliant graph, it's hilarious!1267477107290
Anonymous: genius. one free internet coming up1267545420885
HappyGoLumpy: oh man, so true1273260204993
Anonymous: srsly1285280292985
Anonymous: why oh why didn't i take the blue pill1285282619291
Jesus: Linux has windows about right1285303346614
Anonymous: LOL "You", "Microsoft"1285439111422
Anonymous: linuxfag pov is about right1285439411223
YuLiekPicturz: very well done.. now lets all agree to be win fags and move on with our lives1285440780757
ANNONAMOOSE: why is mac osx on a pc. thats not even osx.. wtf?1300812778319
Anonymous: Lame1300813532275
Anonymous: lol OSx for Win Fags1306073238591
Anonymous: lol, I'm so Linux fag then1348762864213

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: aPPLEkACK ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/56807/From_the_point_of_view_of_a...


Mac PC vs macintosh nobody gives a shit
Mac PC vs macintosh nobody gives a shit mac (15) , PC (9) , MAC vs PC (1) , macintosh (16) , nobody gives a shit (1)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1233625245971.jpg Info: JPG, 133 Kbytes (625x790) Added by: *.externet.hu (Feb 3, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymously known: i lol'd1260040334529
Anonymous: This guy was never funny.1263864549884
Anonymous: Nobody gives a shit1264300681155
crackerkiller5: i lol'd!!!!1272747413786
dings77: computer differences! always funny. *snore*1272748741923
Anonymous: WINRAR1274994953346
Anonymous: MACRAR1275000462362
Anonymous: win!1275000867240
Anonymous: suck it mac bitch's1277716719793
Furore23: Oh, Ctrl Alt Del. Such a funny webcomic about so much stuff about games, it's always so pithy and witty and comical. And the art is really amazing, so expressive and dynamic. Wow.1277718084746
ThelemicMage: awesome1277721474389
Anonymous: *crickets chirping*1288160585938
crackerkiller5: ^mac user^1288216584898
Anonymous: ffffffffuuuuuuuu!!!!!!1288423125591

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: aPPLEkACK ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/1064/Mac_PC_vs_macintosh_nobody_gives_a_shit


Mac macintosh desktop fag
Mac macintosh desktop fag mac (15) , macintosh (16) , desktop (11) , mac fag (1)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1234417950702.jpg Info: JPG, 271 Kbytes (1024x682) Added by: *.externet.hu (Feb 12, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymous: wow.... i think i just have found the largest waste of money..... EVER!1251390171670
Anonymous: keeps a large supply of pencils handy in case the mac doesn't run the software1251424635753
randyvanburen: get a pc and a zune....1251428871889
Anonymous: haha im jealous... because i would have used that money to buy a fuckin house.1251448717105
Hughbie: Whats with the pissweak lcd/plasma?1251458242545
DutchGuy: to distract the camel spiders1251464886514
TASTYbacon: coooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll1251484820375
Bill Gates: BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA1251492846823
and1: faggot1251495115624
TASTYbacon: ^I'm So Ronery,,,., So ronery ,,.,.,So ronery and sadry arone1252028293360
hunnybunny: fuck macs1252039790700
randyvanburen: fuck macs.....1252041733528
Anonymous: FUCK omg u r a beast and anyone who says they hate macs fuck off u arent educated and havent ever tryed one long enough to see how beast they are, pricks1252047626791
Pyro: is that you Cal?1252048455491

[ Like | Hate ] Liked by 2 (last: LastResort obinator ) , hated by 2 (last: SLAVE45 Thunderfan23 )
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/1557/Mac_macintosh_desktop_fag


Macintosh cat
Macintosh cat macintosh (16) , cat (894)

Source: WEB / 4chan URL: http://img.4chan.org/b/src/1249140464149.jpg Info: JPG, 39 Kbytes (800x659) Added by: q000te (Aug 1, 2009) Category: random NSFW: no Report abuse
spookyaudio: Going to have to make a fishtank from mine.1249171282834
-.-: trashcan1249246312634
Anonymous: The AppleII was a great machine, but I'm proud to say that is the extent of my experiance with apple.1250250457894
ThelemicMage: Bullshit. Apple computers were always shitty. They are, and were always designed to be easy-to-use for imbeciles. And when you gear things towards that, you get shitty products.1278128391232
Anonymous: Say that to Peter Gabriel's face bitch!1278130128334
Nigonymous: thats a nice table1292823999273
Anonymous: Then why is it that you never see anyone using a shitty PC on stage or in a movie. It's amlways a Mac.1292824811450
Seagull: Because you don't have to make a computer good when you give it a fancy looking case and stick an apple on it. Hipsters think its rad1292833142304
Weed: I suppose none of you have tried editing a feature length movie on a PC then?1292858070665
BnSneky: that's about right1292859604764
Name: Comment:

[ Like | Hate ]
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/38390/Macintosh_cat





Support Chan4Chan! Get Bitcoin and donate to 1KaHdHYgYUDUYuMYCXLu83gXuniZMiSMhb - thanks!