Chan4Chan image mirror and databaseFresh Content 24/7 | Archive: 40238 files, 24584 Mbytes
There are 10061 tags. Most popular: Japan thread cat 4chan Photo FAIL Science fffuuu
Epic Image Archive - we only keep the best  
<bookmark> it and come back often!  
 
Safe for work (filtered content) Safe for work

AIN'T GONNA BUMP NO MORE
Category Image count Fresh mode Bump Page View
(all) 1 Off On Off On Image Thumbnail

JOIN THE CHAN4CHAN CHAT: t.me/chan4chan_com
(get in here, faggots)


AIN'T GONNA BUMP NO MORE
Thread bump nigger music thread (1022) , bump (38) , nigger (630) , music (90)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://2.bp.blogspot.com/__qzo-ThOd3o/SwnAuGeiFmI/AAAAAAAAAbE/LGHhPLlPa8A/s1600/R-1735762-1240043389.jpeg Info: JPG, 39 Kbytes (400x403) Added by: Redrocco (Mar 6, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymous: burp1267977406333
Redrocco: she done knocked me down... done broke my hip1267978139964
Redrocco: @ c4c if I had known you were gonna archive it I would have tried to find a better scan1267978359823
Hughbie: never mind this one has the newfags confused....1267980661701
Redrocco: bumping it for the bump1318186192646
Quantum69: every rebump is a rebump of a rebump1318186265729
pedobearVer2: of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump of a rebump1318201293614
Epic Win: 'cept them nasty, stanky, fugly, obese, white hoes....cuz day b white!1318216630125
Anonymous: ain't gone bump no moe no big fat woman. LMAO I remember that shit1325556631858
Anonymous: Virtually every other non-black group came up with an admirable or at least interesting religion or philosophy which was recorded and taught to a priesthood. Blacks still rely on voodoo, witchcraft, black magic, and animism with no particular pantheon of Gods, no priesthood, no anything that could develop them past superstition and barbarism.1328898890209
Anonymous: ^ I'd take voodoo over christanity or cathlicism or w/e any day. I never hear of anyone killing others over voodoo.1328899809989
Ceesaurus: ^LOL, they burn them witches for the lulz overthere in the Africa's huh ?1328899976760
Anonymous: ^ Who wouldn't? And Salem witch trials anyone?1328900262766
Ceesaurus: ^Point taken, just saying every religion attacks others who don't follow their reasoning..1328901026987

[ Like | Hate ]
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/98688/AIN'T_GONNA_BUMP_NO_MORE





Support Chan4Chan! Get Bitcoin and donate to 1KaHdHYgYUDUYuMYCXLu83gXuniZMiSMhb - thanks!