Chan4Chan image mirror and databaseFresh Content 24/7 | Archive: 39049 files, 24365 Mbytes
There are 10048 tags. Most popular: Japan thread cat 4chan Photo FAIL Science fffuuu
Epic Image Archive - we only keep the best  
<bookmark> it and come back often!  
 
Safe for work (filtered content) Safe for work

Craigslist
Category Image count Fresh mode Bump Page View
(all) 9 Off On Off On Image Thumbnail

JOIN THE CHAN4CHAN CHAT: t.me/chan4chan_com
(get in here, faggots)


my baby need a daddy - 28 (munroevile) - stop flaggin my damn post - i am reel mi baby reel - my babby need a daddy - my baby daddy run off and take my car - only want a baby daddy u ain't guna get close to me just be my baby daddy.
Ad craigslist nigger grammar baby ad (211) , craigslist (9) , nigger (630) , grammar (29) , baby (246)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://chat.chat4chan.com/uploads/chan4chan/xaxx/babydaddy.jpg Info: JPG, 111 Kbytes (570x925) Added by: Anonymous (Apr 28, 2011) Category: random NSFW: no Report abuse
Anonymous: Who wouldn't want a piece of that?1304010211763
Weed: To recite the lyrics of John Lennon's Mother; "Mother, you raped me. But then I raped you."1304016377567
EvoStar: Only a nigger would use the internets to find a baby daddy1304022502821
anonymule: fucking pittsburgh? well......there's your problem.1304022688804
Captngeetch: Lalalalame1304039013701
absinthe: I love babby bones. They're so soft and delicious1304045937933
Rofljizz: it windy as hel 2day1304055854261
greyhoundpaul: omg! phone number... nao!!!1304072315630
iprobablyhateyou: craigslist wind1304084489244
MrPerspective: Yeah, sure, THAT will get Mr Right RUNNING to her. Not!1307155799402
Anonymous: windy, lol1307205463704
HWood: niggers gonna nig.....1307207770315
Anonymous: them Niggers !1307211527484
MrPerspective: I bet she's a regular gold nigger.1307246806716

[ Like | Hate ] Liked by 0 , hated by 2 (last: Korzo ticklethis )
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/175252/my_baby_need_a_daddy_-_28_(munroevile)_-_stop_flaggin_my_damn_post_-_i_am_reel_m i_baby_reel_-_my_babby_need_a_daddy_-_my_baby_daddy_run_off_and_take_my_car_-_on ly_want_a_baby_daddy_u_ain't_guna_get_close_to_me_just_be_my_baby_daddy.


To the guy That I met at the bar sat night
Craigslist cum shit story alcohol message craigslist (9) , cum (324) , shit (239) , story (203) , alcohol (29) , message (37)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://chat.chat4chan.com/uploads/chan4chan/DriftRocket/goodguy.jpg Info: JPG, 119 Kbytes (1024x640) Added by: DriftRocket (Nov 4, 2011) Category: random NSFW: no Report abuse
MrSandynigger: MWUHAHAHAHAHAHAHAHA!!1320421551413
Anonymous: Oh, sorry, I thought you would like the surprises babe, I just wanted to make you feel part of my family.1320422096654
fiveby5: maybe he thought you were into kinky shit...1320430307101
Anonymous: Pics of me cuming on your face will be on Efukt shortly1320457352659
Captngeetch: Wait...was it beer or coke ? I call bullshit1320457606496
halfmast: fuck you slut? its typical of a woman to never accept responsibility for ones own actions1320464249927
Greeft: The most impressive part is that he shit IN the floor not on it and it can't be a mistake she said it twice.1320475724651
spz557: LOL!!!!1320475994392
iprobablyhateyou: bitch got what she had cummin1320502130443
assman: this guy is my hero1320502538860
Rorix: Cuddle, LOL1320503628858
Anonymous: If you at least blew him that night, this never would have happened1320528022330
InternetH8Machine: This guy just won +10 internets.....u mad, whore?1323260991812
ADrian Mormoloc: That dude is a real asshole. Fuck this kind of people.1323266814345

[ Like | Hate ] Liked by 0 , hated by 1 (last: Choadboy )
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/193848/To_the_guy_That_I_met_at_the_bar_sat_night


Best. Roommate. Ever.
Craigslist ad room craigslist (9) , ad (211) , room (48)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://chat.chat4chan.com/uploads/chan4chan/FatGuy69/badass_craigslist_thingy.png Info: PNG, 117 Kbytes (1920x908) Added by: FatGuy69 (Sep 30, 2011) Category: random NSFW: no Report abuse
djh123: yes. id marry that guy twice1317355597325
Quantum69: ^You'd marry a poster twice if it had a bonehead in uniform on it.1317388987137
Vagitarian: Just goes to show that advertising is the art of sucking people into buying your complete horseshit.1318716241318
Anonymous: 8 pair of shoes, what a fag.1318870024542
clownichter: Hes a serial killer1318902380499
Anonymous: Couldn't hack it in NYC, so you moved back in with your folks in AL. Fucking looser.1318915627487
Anonymous: Shit, that's me and I married me hundreds of times. Yes, me to palm, every lonely night.1379490569378
Anonymous: Why does Craigslist coddle serial trolls, but block anyone who gets stalked and responds?1538738884258
Name: Comment:

[ Like | Hate ] Liked by 3 (last: Raygunz honghavok j4trail ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/189549/Best._Roommate._Ever.


Craigslist - Do you feel lucky?
Craigslist std aids revenge ad craigslist (9) , std (8) , aids (34) , revenge (31) , ad (211)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://www.explicitzone.com/forums/imagehosting/41654bbc114a16b10.jpg Info: JPG, 115 Kbytes (760x920) Added by: RKB (May 20, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
Furore23: Hm, soliciting, conspiracy, attempted murder... this bitch wants to do it all!1274389022141
greyhoundpaul: good girl! lol1274389433922
⋐°ῶ°⋑: WTF with the time stamp. Original post says 2006-01-15, 1:37AM PST seems some1 'd like to make us beleive it as fresh news...1277541409180
Anonymous: kill her with fire!!!1!1277565021523
snork: I'd cheat on that bitch too.1277568342380
Anonymous: HIV? I don't think so, this can't be real!1284059567178
cliptoe: that's the way to work out your differences1284067658852
Jesus: obvious troll is obvious1284089158144
Anonymous: I think this is meant for a nigger. Let me check. Ugly white girl? Check! STDs? Check! okay we're done...send the girl a nigger now!1284094551325
Raptor Jesus: why get sick for some idiot? just shoot the bastard1284095862645
Flarp: Sad. That is just sad. Best case wouldn't even be a tie. It would just be a lose/lose. Again. Sad.1286431420846
Anonymous: Look at post date. 4/01/10 April fools cunts.1286478952347
lictor: HIV........ Suicide Banger1286650987433
YuLiekPicturz: she must be trollin1286651080589

[ Like | Hate ]
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/127205/Craigslist_-_Do_you_feel_lucky?


BEAT IT WITH A REAL JO BRO M4M
Gay craigslist michael jackson ad gay (468) , craigslist (9) , michael jackson (50) , ad (211)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://i771.photobucket.com/albums/xx351/randomstuffs7/Picture1-1.jpg Info: JPG, 461 Kbytes (1024x542) Added by: iprobablyhateyou (Nov 9, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
iprobablyhateyou: i will bf you in the m1289312944340
SLIPPY: ^wtf is bf? nothing gay about a sword fight with your peckers between bros1289313690413
iprobablyhateyou: idk wtf a "bf in the m" is but i like it1289314391737
Anonymous: hahaha1289327372722
SLIPPY: Butt Fuck you in the Mouth?1289329731357
heavN: ^ awesome1289330452137
iprobablyhateyou: that was my first thought too slippy1289331735419
Anonymous: Damn you think he made it clear enough he's not gay.... suspicious.. mighty suspicious1289335690257
Nickeh43: Seems awfully insistent about NOT BEING GAY. Okay, maybe a little gay. Okay, well, fine, I like to BF in the M, if I'm complete honest about the whole thing.1289341478201
Flarp: 97% gay free1289341772471
Cuntfux: oh how sweet...he wants to "hang" after the cockfight.1289389441774
UriAr: oh yes you are, you just don't know it...1289392476579
SLIPPY: Had to read again. wow1289394941623
Anonymous: best of Craigslist super lolz1289587711724

[ Like | Hate ]
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/156381/BEAT_IT_WITH_A_REAL_JO_BRO_M4M


Craigslist : Disguised Weapons
Knife gun spoon craigslist troll knife (58) , gun (192) , spoon (10) , craigslist (9) , troll (238)

Source: WEB / apina URL: http://apina.nwpshost.com/full/26727.png Info: PNG, 647 Kbytes (554x2553) Added by: murdermcdef (Feb 11, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
lordcrimsonking: The OP's picture reminds me of a friend of mine... he would definately put these weapons together. He evn owned all three of these if memory permits.1268551518873
Hughbie: HAHA....funny shit....love the glock in a cup..1268560251290
crash1: WIN1268600796365
Anonymous: nearly pissed myself when i saw the tissue box shotgun.WIN WIN WIN1269376389376
Anonymous: semi-very funny.1269377281408
IHearVoicesInMyHead: LMAO... Brilliant1269945474840
brunzedickenson: i hope u get hit by a car1269952267650
Anonymous: omfg i was laughing for like 10 mins straight1269961102331
konin: lol looks like a normal spoon right? XD1270012364561
pokeherface: this is the shit right here hahahaha!! =D1270013141262
JMNFD1: GENIOUS1270066725760
Samps: Love that site: dontevenreply dot com1270068631139
BoneynDied: ROFL1270113075186
shooptrooper: EPIC WIN1270181553492

[ Like | Hate ] Liked by 3 (last: Quantum69 puppygrenades Furore23 ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/91333/Craigslist_:_Disguised_Weapons


Seduce My Son! - mw4w - (SF/Bay Area)
Craigslist milf ad craigslist (9) , milf (83) , ad (211)

Source: WEB / ircimages URL: http://img.ircimages.com/ircimages/2/5/25cde64a0a45f5eba00cff131a95ae1b.jpg Info: JPG, 94 Kbytes (1268x524) Added by: Krockett (Jan 13, 2010) Category: random NSFW: no Report abuse
bananaman: < best mom evar!!1263416508482
Anonymous: I lol'd SUPER Horny Applicants apply I want this mum damn!1264689080679
Hughbie: ooookkk.....thanks Mom....really thanks...but.......1264689428239
Anonymous: I hate San Francisco, but im gonna move there now1272999815448
Richthofen: ^ I’m sure you’ll have a great time with him1277805576452
Furore23: How very French.1277813142862
boss: WOW ! Dr. Laura does not approve..........then again fuck dr laura.1277830779767
Furore23: ^ Oh, is she on the menu too?1277838079282
ElCapitan: There should be an award given out for such epic Moms. She sounds hawt...but most probable she's a lagoon creature.1277867203498
Anonymous: I wish my mom was that cool : (1277870377566
Anonymous: that is the most ridiculous fucked up thing i have ever read....1282197504568
Anonymous: 2862 well said... LOL!!!1282199035831
Anonymous: Paying for sex WITH sex. Fucking genius. She's apparently a MILF.1282201424483
MrSandyNigger: Mom of the year.1307062501690

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: HotPawt ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/83164/Seduce_My_Son!_-_mw4w_-_(SF/Bay_Area)


wanting a cali girl - nicetits.png
Photoshop tits craigslist troll mirror fail photoshop (445) , tits (2513) , craigslist (9) , troll (238) , mirror (181) , fail (641)

Source: SUBMIT / chan4chan URL: http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/c165d456_00041221.jpg Info: JPG, 107 Kbytes (846x1432) Added by: YuLiekPicturz (Jan 14, 2011) Category: random NSFW: no Report abuse
chrud: boob trolls... gotta <3'em1295026389452
BlazinWeed: HAHAHAHAHA!!! fucking owned!!1295026439553
Anonymous: Gotta love the subtlety!1295033375913
pocket: 100% win1295034166180
pocket: oops1295034210906
Grund1e: Good burn!1295246127162
JDiz: Def some win there1295440207776
Clownichter: AAAAHAHAHAH NOOB1295604270928
Anonymous: hahaha incredible1295604642396
Wr104Gamma: I approve of this1296597327725
balder: owned!1296672996966
samefag: it was obviuse holly shit that guy is really stupid..1301277322742
Anonymous: Win!1301284741983
zombiejon: fucking awesome.. epic burn/win1302589534283

[ Like | Hate ] Liked by 4 (last: darkstan Chanonymous Furore23 FatGuy69 ) , hated by 0
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/164251/wanting_a_cali_girl_-_nicetits.png


Hello I need 5000 world of gold for my epic flying mount - In return you can mount me.
Warcraft game sex wow prostitute craigslist ad warcraft (11) , game (185) , sex (489) , wow (5) , prostitute (18) , craigslist (9) , ad (211)

Source: WEB / 4chan URL: http://images.4chan.org/b/src/1294192846913.jpg Info: JPG, 103 Kbytes (1016x731) Added by: iprobablyhateyou (Jan 5, 2011) Category: random NSFW: no Report abuse
chrud: prostitution, world of warcraft's oldest profession...1294195840554
Greeft: World of Whorecraft.1294196011517
Clownichter: Shit is 5000 gold a lot?1294201256328
iprobablyhateyou: idk1294207000149
Paspking: Really sad. lol Its ok To play online games, but when it gets to this point.. its time to cancel your fucking account.1294233697887
Alkarnur: It's a trick! The gold is not her main concern. She's really trying to get laid.1296959323491
Anonymous: So then you don't take Visa? How about cash? In reality I suppose that if I give you 5000 virtual gold I'll be virtually screwed.1297498352748
Anonymous: DO YOU TAKE SPUNK INSTEAD1297506993683
CockAsian: She does not look disease and drug free1297527938457

MrPerspective
^ Right, she's probably riddled with viruses, worms and troyjans. e-Yuck. (That's l33t sp33k for cyber-disgust.)
1303894398948
MrPerspective: "it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests" : LOL! So how does she hope to DO it? Telepathy? She's precisely offering a commercial "service". :-P1303897927314
EvoStar: What the fuck is up with that? Trading sex to play a game........next people will be hiring assasins for a level 500 attack hero on Evony1304016131657
Anonymous: dumb cunt1304019568950
MrPerspective: ^ Overpriced rip-off. Plenty of perfectly good, FREE WoW porn (and downloadable too) to go around : http://youporn.com/search?query=Warcraft&type=straight Keep your hard-earned G's for something worth paying.1304023244160

[ Like | Hate ] Liked by 1 (last: prime11 ) , hated by 1 (last: Korzo )
   
Link to this: http://chan4chan.com/archive/163109/Hello_I_need_5000_world_of_gold_for_my_epic_flying_mount_-_In_return_you_can_mou nt_me.





Support Chan4Chan! Get Bitcoin and donate to 1KaHdHYgYUDUYuMYCXLu83gXuniZMiSMhb - thanks!